Post by tesek86179 on Nov 11, 2024 1:35:47 GMT -5
Telephone Consumer Protection Act din 1991 (TCPA) restricționează multe tipuri de apeluri la numere de telefon rezidențiale și fără fir dacă acestea sunt efectuate fără acordul expres prealabil al părții apelate sau se aplică o scutire legală, dar statutul autorizează FCC să scutească anumite apeluri. din aceste restricții. În 2020, FCC, în Ordinul său de exceptări TCPA, a adoptat măsuri pentru a pune în aplicare Legea din 2019 privind aplicarea și descurajarea penală a abuzurilor telefonice prin apeluri automate ( Actul TRACED ). Actul TRACED prevedea ca FCC să se asigure că orice derogare de la TCPA acordă în prealabil consimțământul expres pe care FCC îl acordă în temeiul secțiunii 227(b)(2)(B) sau (C) din Legea privind comunicațiile, permițând apelanților să emită voce artificială, voce preînregistrată. , sau apelurile formate automat fără consimțământul prealabil, includ anumite condiții. În mod specific, secțiunea 8(a) din Actul TRACED cere ca orice exceptare să conțină cerințe cu privire la: „(i) clasele de părți care pot efectua astfel de apeluri; (ii) clasele de părți care pot fi numite; și (iii) numărul de astfel de apeluri pe care un apelant le poate efectua către o anumită parte apelată.” FCC a stabilit în 2020 că va limita numărul de apeluri scutite care pot fi efectuate către liniile telefonice rezidențiale; solicită ca apelanții care efectuează apeluri scutite să permită consumatorilor să renunțe la primirea viitoarelor apeluri scutite; și codificarea scutirilor FCC existente pentru anumite tipuri de apeluri către numere wireless, inclusiv apeluri efectuate de companiile de livrare de pachete, instituțiile financiare, serviciile de apelare a deținuților și furnizorii de servicii medicale.
Mai exact, FCC a limitat numărul de apeluri scutite care pot fi efectuate către o linie rezidențială la trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile pentru trei tipuri de scutiri (pentru apeluri necomerciale, apeluri comerciale care nu constituie telemarketing și apeluri ale organizațiilor nonprofit scutite de taxe). Pentru apelurile scutite legate de HIPAA, FCC și-a modificat regulile pentru a limita numărul de apeluri care pot fi efectuate către o linie rezidențială la un apel vocal artificial sau preînregistrat pe zi, până la maximum trei apeluri artificiale sau preînregistrate pe săptămână. Această limitare a apelurilor de asistență medicală este aceeași cu cea impusă deja apelurilor de asistență medicală către numerele fără fir.
FCC a cerut, de asemenea, ca abonaților de telefonie rezidențială să li se permită să „renunțe” la apelurile vocale artificiale și preînregistrate efectuate în temeiul Liste de fax oricărei scutiri recunoscute de FCC prin formarea unui număr de telefon (necesar să fie furnizat în mesajul vocal artificial sau preînregistrat) pentru a înregistra un consumator. cerere de nu apel ca răspuns la apelul respectiv. Apelanții au fost obligați să ofere un mecanism de renunțare automat, interactiv, activat prin apăsare de taste și/sau voce, pentru ca persoana apelată să facă o cerere de renunțare la apel.
Apeluri informative scutite și cerințe privind forma de consimțământ
FCC a primit două petiții pentru a reconsidera aspecte ale noilor sale reguli. În Ordinul său de reexaminare , FCC, la 27 decembrie 2022, a acceptat cererile de a permite apelanților scutiți opțiunea de a obține consimțământul verbal sau scris dacă doresc să efectueze mai multe apeluri decât limitele numerice specificate în regulile FCC; cu toate acestea, FCC a respins o solicitare de reconsiderare a oricăreia dintre limitele numerice pe care le-a impus apelurilor scutite, precum și apelurilor respinse pentru a reduce sfera extinsă a cerințelor de renunțare la FCC.
ACA International (ACA) și Enterprise Communications Advocacy Coalition (ECAC) au solicitat ambele ca FCC să corecteze regulile modificate despre care susțin că impun o cerință de consimțământ scris pentru ca apelanții să depășească limitele numerice impuse apelurilor scutite către liniile rezidențiale. ACA a căutat, de asemenea, reconsiderarea limitelor numerice și a cerințelor de renunțare impuse apelurilor scutite care nu sunt de telemarketing către liniile rezidențiale, argumentând că aceste limitări erau arbitrare și inutile. ECAC a susținut că introducerea unor limitări numerice diferite și mai mari asupra anumitor apeluri de asistență medicală, în comparație cu alte tipuri de apeluri către linii rezidențiale, a creat restricții nepermise bazate pe conținut care încalcă Primul Amendament.
Acționând în urma reevaluării, FCC și-a revizuit regula care impune acordul prealabil, expres, în scris, pentru a efectua apeluri informaționale peste limitele numerice specificate, pentru a permite apelanților să obțină consimțământul fie oral, fie în scris, astfel încât apelanții să poată depăși limitele apelurilor vocale artificiale sau preînregistrate către liniile telefonice rezidențiale. făcute în temeiul scutirilor recunoscute de FCC. FCC a clarificat că nu a intenționat să solicite ca astfel de apelanți să obțină consimțământul doar în scris și, prin urmare, regula a fost modificată pentru a clarifica faptul că consimțământul pentru apelurile informaționale (adică, non-telemarketing) către numerele de telefon rezidențiale pot fi obținute oral sau în scris. . FCC a fost de acord cu petiționarii că nu există niciun motiv pentru care cerințele de consimțământ pentru apelurile informaționale către liniile rezidențiale să difere de cerințele de consimțământ pentru apelurile informative către numerele fără fir, care permit consimțământul oral sau scris. Ordinul de reexaminare notează că precedentul de lungă durată al FCC limitează în mod expres o cerință de consimțământ scris la apelurile de telemarketing. FCC a modificat secțiunea 64.1200(a)(3) din regulile sale pentru a implementa clarificarea.
Data intrării în vigoare a regulii modificate va fi la șase luni de la publicarea Ordinului de reexaminare în Registrul federal, ceea ce va însemna că regula modificată va intra în vigoare la aceeași dată cu regulile care au fost adoptate în Ordinul de exceptări TCPA care nu au încă intrat în vigoare. În Ordinul de exceptări TCPA , FCC a oferit apelanților o perioadă de implementare de șase luni pentru a dezvolta și a lua măsuri pentru a respecta limitele numerice și cerințele de opt-optare pentru apelurile vocale artificiale sau preînregistrate efectuate către liniile rezidențiale. Din motive procedurale, perioada de aplicare de șase luni pentru ca aceste norme să intre în vigoare nu a început încă.
Mai exact, FCC a limitat numărul de apeluri scutite care pot fi efectuate către o linie rezidențială la trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile pentru trei tipuri de scutiri (pentru apeluri necomerciale, apeluri comerciale care nu constituie telemarketing și apeluri ale organizațiilor nonprofit scutite de taxe). Pentru apelurile scutite legate de HIPAA, FCC și-a modificat regulile pentru a limita numărul de apeluri care pot fi efectuate către o linie rezidențială la un apel vocal artificial sau preînregistrat pe zi, până la maximum trei apeluri artificiale sau preînregistrate pe săptămână. Această limitare a apelurilor de asistență medicală este aceeași cu cea impusă deja apelurilor de asistență medicală către numerele fără fir.
FCC a cerut, de asemenea, ca abonaților de telefonie rezidențială să li se permită să „renunțe” la apelurile vocale artificiale și preînregistrate efectuate în temeiul Liste de fax oricărei scutiri recunoscute de FCC prin formarea unui număr de telefon (necesar să fie furnizat în mesajul vocal artificial sau preînregistrat) pentru a înregistra un consumator. cerere de nu apel ca răspuns la apelul respectiv. Apelanții au fost obligați să ofere un mecanism de renunțare automat, interactiv, activat prin apăsare de taste și/sau voce, pentru ca persoana apelată să facă o cerere de renunțare la apel.
Apeluri informative scutite și cerințe privind forma de consimțământ
FCC a primit două petiții pentru a reconsidera aspecte ale noilor sale reguli. În Ordinul său de reexaminare , FCC, la 27 decembrie 2022, a acceptat cererile de a permite apelanților scutiți opțiunea de a obține consimțământul verbal sau scris dacă doresc să efectueze mai multe apeluri decât limitele numerice specificate în regulile FCC; cu toate acestea, FCC a respins o solicitare de reconsiderare a oricăreia dintre limitele numerice pe care le-a impus apelurilor scutite, precum și apelurilor respinse pentru a reduce sfera extinsă a cerințelor de renunțare la FCC.
ACA International (ACA) și Enterprise Communications Advocacy Coalition (ECAC) au solicitat ambele ca FCC să corecteze regulile modificate despre care susțin că impun o cerință de consimțământ scris pentru ca apelanții să depășească limitele numerice impuse apelurilor scutite către liniile rezidențiale. ACA a căutat, de asemenea, reconsiderarea limitelor numerice și a cerințelor de renunțare impuse apelurilor scutite care nu sunt de telemarketing către liniile rezidențiale, argumentând că aceste limitări erau arbitrare și inutile. ECAC a susținut că introducerea unor limitări numerice diferite și mai mari asupra anumitor apeluri de asistență medicală, în comparație cu alte tipuri de apeluri către linii rezidențiale, a creat restricții nepermise bazate pe conținut care încalcă Primul Amendament.
Acționând în urma reevaluării, FCC și-a revizuit regula care impune acordul prealabil, expres, în scris, pentru a efectua apeluri informaționale peste limitele numerice specificate, pentru a permite apelanților să obțină consimțământul fie oral, fie în scris, astfel încât apelanții să poată depăși limitele apelurilor vocale artificiale sau preînregistrate către liniile telefonice rezidențiale. făcute în temeiul scutirilor recunoscute de FCC. FCC a clarificat că nu a intenționat să solicite ca astfel de apelanți să obțină consimțământul doar în scris și, prin urmare, regula a fost modificată pentru a clarifica faptul că consimțământul pentru apelurile informaționale (adică, non-telemarketing) către numerele de telefon rezidențiale pot fi obținute oral sau în scris. . FCC a fost de acord cu petiționarii că nu există niciun motiv pentru care cerințele de consimțământ pentru apelurile informaționale către liniile rezidențiale să difere de cerințele de consimțământ pentru apelurile informative către numerele fără fir, care permit consimțământul oral sau scris. Ordinul de reexaminare notează că precedentul de lungă durată al FCC limitează în mod expres o cerință de consimțământ scris la apelurile de telemarketing. FCC a modificat secțiunea 64.1200(a)(3) din regulile sale pentru a implementa clarificarea.
Data intrării în vigoare a regulii modificate va fi la șase luni de la publicarea Ordinului de reexaminare în Registrul federal, ceea ce va însemna că regula modificată va intra în vigoare la aceeași dată cu regulile care au fost adoptate în Ordinul de exceptări TCPA care nu au încă intrat în vigoare. În Ordinul de exceptări TCPA , FCC a oferit apelanților o perioadă de implementare de șase luni pentru a dezvolta și a lua măsuri pentru a respecta limitele numerice și cerințele de opt-optare pentru apelurile vocale artificiale sau preînregistrate efectuate către liniile rezidențiale. Din motive procedurale, perioada de aplicare de șase luni pentru ca aceste norme să intre în vigoare nu a început încă.